loading...
خـــــــلـــــیــــــج دانـــــــلــــــــود
^҉♕ɱ͊▒ʘ͊▒ɦ͊▒ֆ͊▒ℯ͊▒ɳ͊♕҉҉҉ بازدید : 388 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

 جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک

حالا که رفته‌اَم هر روز پشت پنجره می‌ایستی به « شاید دوباره برگردد! » فکر می‌کنی.
چه فایده! هیچ‌کس حتی به اشتباه …
دو بار به کوچه‌ی بُن‌بست نمی‌رود!

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

مستقیــــــــــــــم !؟ در بســــــــــــــــت !؟  مانده ام ..!!
در این شهر شلوغ و پرترافیک …
هیــچ کَس دلم را نمی بـَـرد

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

گاهی خدا آن قدر صدایتــــــ ـــــــ را دوستــــــ ــــــــ دارد
که سکوتـــــــ ـــــــ میکند…
تا تو بارها بگویــــــــ ــــــی
خدای منـــ ـــ…

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

جعبه ی مداد رنگی های خیالم را،
در ایام خوش کودکی جا گذاشته ام!
آهای غریبه:
تو کمی رنگ، برای پیری ام داری!؟

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

حســـرت‌ها را کاشتـــی…
زخـــم‌ها را زدی …
دیـــگر بس اســـت…
چیـــزی نمـــانده …

 

جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

بر که نمیگردم ، هیــــــــــــــچ !
عطـــر تنـــــم را هـــم  از کـوچــــه هـای پشـــت سرم جمـــع می کنــم
که لــــم ندهـــی روی مبــــل های “راحتــــی”
با خــاطـــــــره هایـم قـــدم بـــزنی !!!

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

من خواب ترا دیده ام
همینجا بودی
کنار من!!
نشسته بر سفره ی ساده ای که
نان و سبزی داشت!!
کنار من!!!
در لحظه های گیج و منگ صبحگاهی…
من خواب ترا دیده ام
و این یعنی…
نمیتوانم فراموشت کنم

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

من مینویسم و تو نمیخوانــی!
امــــــــــــــا مخاطب که تو باشـــی
مدیــــــــونم اگر ننویسم

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

دلـهـره ام از نـبـودنـت نـیـسـت . . .
دلـهـره ام از دل دل کـردنـت بـرای بـودنـت اسـت . . .
تـ ـو نـگـران فـرامـوشـی ات نـبـاش . . .
   مـ ـن بـا یـک شـیـشـه از عـطـرت زنـدگـی مـیـکـنـم !!!

 

♠ جملات غمگین عاشقانه و رمانتیک ♠

 

می میرم
وقتی تصور میکنم
که او هرروز دست هایی را لمس میکند
که من هرروز آرزوی داشتن آنها را میکنم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 393
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 289
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,213
  • بازدید ماه : 9,551
  • بازدید سال : 67,123
  • بازدید کلی : 1,082,811
  • اطلاعیه

      لینک های دانلود درحال بروزرسانی ...

      --------------------------

      آموزش دانلود از سایت آپلود بوی : ابتدا بر روی دانلود کم سرعت کلیک کنید ، پس از ورود به صفحه ثانیه شمار به مدت 45 ثانیه صبر کنید تا ثانیه شمار صفر شود.سپس بر روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید.سپس بر روی دکمه Download now کلیک کنید تا دانلود شما آغاز گردد.