loading...
خـــــــلـــــیــــــج دانـــــــلــــــــود
^҉♕ɱ͊▒ʘ͊▒ɦ͊▒ֆ͊▒ℯ͊▒ɳ͊♕҉҉҉ بازدید : 611 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید Emo Band به نام دوباره

 

متن آهنگ جدید Emo Band بنام دوباره :

دوباره منو اشک چشا
دوباره منو بی کسیام
دوباره چشمای خیره به راه
تو این شب های سرد و سیاه
با رفتنت عمرمو کردی تباه
روبروت زیر گریه زدم
نتونستم جلوه ندم
تو خواستی که از هم جدا بشیم
بهم گفتی که نه تو نه من
نفهمیدم که از من دست میکشی
باز منو شبو این خونه
اشکای منه دیوونه
واسه این دل خستم
جز تو آخه کی میمونه
کاش اینو بدونی
که چشمام بی تو گریونه
باز منو شبو این خونه
اشکای منه دیوونه
واسه این دل خستم
جز تو آخه کی میمونه
کاش اینو بدونی
که چشمام بی تو گریونه

♫♫♫♫♫♫

زخم دلم کار توئه دلم هنوز بی قراره توئه
نه نگو که قید منو زدی
تمومه آرزوم همینه وقتی که رو گونم اشک میشینه
ببینم که تو پیش من اومدی
رفتی و چی اومد به سرم نمیشه که تورو از یاد ببرم
وقتی که همیشه تو فکر منی
کار من شده گریه مدام شبا غم و غصه اشک چشام
بیا فکر دل من باش یکمی
باز منو شبو این خونه
اشکای منه دیوونه
واسه این دل خستم
جز تو آخه کی میمونه
کاش اینو بدونی
که چشمام بی تو گریونه
باز منو شبو این خونه
اشکای منه دیوونه
واسه این دل خستم
جز تو آخه کی میمونه
کاش اینو بدونی
که چشمام بی تو گریونه

 

::برای دانلود کلیک کنید::

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 393
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 265
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 1,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 12,241
  • بازدید سال : 69,813
  • بازدید کلی : 1,085,501
  • اطلاعیه

      لینک های دانلود درحال بروزرسانی ...

      --------------------------

      آموزش دانلود از سایت آپلود بوی : ابتدا بر روی دانلود کم سرعت کلیک کنید ، پس از ورود به صفحه ثانیه شمار به مدت 45 ثانیه صبر کنید تا ثانیه شمار صفر شود.سپس بر روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید.سپس بر روی دکمه Download now کلیک کنید تا دانلود شما آغاز گردد.